söndag 23 augusti 2009

Dataholic?


Igår kväll bestämde jag mig för att laga lite mat(?). Kate Ryan stod för musiken, förklädet på plats precis som på mormors tid, och alla råvaror framtagna. Maten som skulle lagas och frysas in var, mungobönsoppa och köttgryta. När jag som bäst stod och kockade kom lilla prinsen i i köket(jag hade stängt dörren in till köket, ville ju inte störa mitt i friidrottsvm), han ställde sig och tittade på mig och undrade: -vad håller du på med? jaaaaa, bygger en motorväg???? Lagar mat ser du väl! Han tittade en stund till och gick sedan ut. Ahaaaa, datan. Jamen exjus miiii, om jag nu har en bärbar dator, är det väl meningen att jag skall ha den med mig överallt...eller.....

2 kommentarer:

Annika sa...

Dööööhhhh vad trodde han då? Klart att datan ska vara med....alltid ;-)
Kram

Pernilla sa...

eller huuuuur :)