torsdag 29 oktober 2009

Trappan

Ja, i morse var det då äntligen dags för trappen att anlända. Dryga 4 meter lång och runt 250 pannor........
.....det här var nog min första och min sista artikektura uppfinning, fyra starka karlar och ungefär två timmar senare satt den på plats, jag var tyvärr inte på plats under själva inbärandet. Det var nog lika bra, annars hade jag suttit här med en solid ståltrappa uppkörd i chokladstruten. Nu fattas det bara lite snygga trappsteg.........


........Chanel fixade iallafall en ny pojkvän mitt i trappböket.

3 kommentarer:

Annika sa...

Kan bli knivit att sitta i det läget kan man tro ;-) Chanel är allt en lite slampa hahahah

Kram på er

Annika sa...

det är klass på kommentarerna när man "skiver som man pratar"....
Knivigt värre :-D

Penilla sa...

Hahahaha, ja det skulle nog vara ett litet problem att fungera i samhället med en trapp där bak.
Och Chanel hon blir aldrig nöjd med antalet killar, tror hon har fem stycken nu:D

Kram.