onsdag 31 mars 2010

Vilken dålig vän.........


Min bästa vän som jag grattat på födelsedagen i 30 år hade sin stora dag igår. Naturligtvis skickade jag ett sms och grattade henne på morgonen. Jag har också införskaffat världens bästa present(hoppas jag). Glad och nöjd med mig själv kommer jag hem från jobbet och ser att presenten ligger kvar på köksbänken(!), jag har glömt att lägga den på postlådan......Hur är bästa sättet att slingra sig ur detta? Skylla på: skadad och ligger på sjukhus, bortrövad av en grupp isländare, fått toppjobb i Österrike?............

3 kommentarer:

Annika sa...

Men snälla gulliga du tänk på hur många gånger jag har gratulerat dig den 17:e ist för den 7:e som är din födelsedag....nu har jag något att se fram mot.
Tycker att det är synd att du inte är på FB längre men blogger lever iaf :-)

Kram vännen min

Jennie sa...

Nä säg att paketet har fastnat på posten i Ånge ist. För det gör ALLA paket! Tro det eller ej! Har man beställt något och ska kolla status på det så ligger det ALLTID i Ånge ;)

Brunetten sa...

Annika: Puss och kram min vän för att du är så förstående. Hoppas presenten är värd att vänta på:))

Jennie: Perfekt, nu kommer jag att skylla allt på Ånge..hahahaha.

Kramar.