torsdag 19 november 2009

Råsaftpressjuicemaskin


Jag har köpt en råsaftcentrifug, och naturligtvis med en tillhörande receptbok. Maskinen var dyr, stor och bökig att rengöra. Men det motiverade jag med att: -åh, vad bra att göra sin egen juice, jag skall använda den vaaarje dag!!!! Det tog mig 30 minuter att framställa knappt en dl juice, och likheten kan ju diskuteras....Så nu står jag här med en saftpress på bänken som skriker varje morgon: -HAHAHA, du kommer aldrig att använda mig igen...............

3 kommentarer:

Jennie sa...

det står ingen undertext då i typ strl 0,8 att du måste tillsätta massa pryls och grejer för att få till som det är på bilden ;) Eller så kanske det står "Bilden har inget samband med maskinen" :)

Pernilla sa...

Hahahaha, har inte kollat det finstilta:) men lite vajsing är det ju:D

Flood sa...

Provat morötter? Bästa säger jag ;)
Det är klart, det blir ganska lite, men vill man åt det goda så...