lördag 14 augusti 2010

Circus Haninge


I morse när jag och hunden skulle njuta av morgonsolen, så urartade det snabbt. Vi har turen att bo nära skogen och ha en stor gräsmatta, och skall man samsas i skogen blir det ibland ett övertramp. På gården fanns det ett rådjur som irrat sig in. Tänk er bilden: hunden jagar rådjuret och jag jagar hunden skrikandes och viftandes med armarna, iförd tofflor och rosa nattlinne. Grannen fick sig nog en morgonshow av sällan skådat slag, och jag blir inte överraskad om jag hamnar på YouTube.......

Jag hann iallafall springa in och hämta kameran och fotografera sötnosen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Chanel fick visa musklerna då. Rådjuret var säkert mycket räddare än henne, så till den trädgården blir blir det inga fler utflykter. ( eller hämtar släkt å vänner för att se ditt fina nattlinne.)