fredag 11 mars 2011

Otacksam


För ett tag sedan (läs jättelänge sedan), frågade jag min goda vän om hon hade tid att köpa några små vykort till mig. De skulle vara i gammal stil och just där hon bor finns en butik med exakt rätt kort. Och som den fina vännen hon är så gjorde hon det naturligtvis. När de damp ned i brevlådan blev jag själaglad och hängde upp dem på direkten, och njuter nu varje dag av mina vackra kort i hallen.

Men jag glömde bort det viktigaste, att tacka henne för besväret hon gjort sig, och om jag fortsätter på det här sättet kommer jag snart inte att ha några vänner kvar.

Så nu har jag gjort en liten förlåt-present till min vän. Jag kommer att skicka den till henne och vet ni vad? Hon skall faaan inte tacka för den;)

1 kommentar:

Annika sa...

Inte behöver du tacka men nog har jag undrat lite om brevet ens kommit fram :-)
Spännande med en överraskning och jag tackar på förhand så att jag inte råkar glömma hihihi

Kram vännen