torsdag 9 oktober 2008



Anti-Age creme Shirley Temple och Hårproblem




Igår köpte jag en dyr och exlusiv rynkcreme, sedan att badrumsskåpen bågnar av alla antiagecremer har ju ingen egentlig betydelse, för just denna creme är ju helt fantastisk. Och jag är fullt övertygad om att med rätt creme kommer jag, 36 år, att kunna se ut som Shirley Temple. Jag smetar på mig cremen, gärna två lager, ju mer desto snabbare resultat...eller? Jag tittar i spegeln och ser ingen skillnad, men om jag trycker ansiktet väääldigt nära spegeln och tittar extremt noga så visst kan man se en liten liten förändring??? Min resa tillbaka till ungdomen har tagit sin början.




I söndags var jag och handlade en locktång. Nu kanske det verkar lite underligt att jag köper en sådan eftersom jag är utrustad med det lockigaste håret på den här sidan stan. Men det är inte konstigt, för den här locktången ger STORA fina lockar alá docka. Åh, vad jag älskar mitt nya hår. Nu innebär ju detta att först måste jag föna håret rakt och sedan locka upp det.........Men det är därför jag köpte en superdupermegashineolja också, bara för att dölja det värsta av halmstråna. Hehehehe, mitt hår kommer aldrig att vinna detta livslånga krig vi inledde i slutet av 80-talet. Nu står jag framför spegeln och är så sugen på att göra fina frisyrer att glamma runt med. Var inne på att ha långa söta pippilotter, men eftersom jag då påminnde om en desperat, nyss frånskild 47-åring på en Finlandskryssning så hoppade jag över det. Äh, hästsvans är rätt häftigt också..........




Idag har jag ätit en hel påse med snacks allt som allt ca 430 kalorier...skit också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha Ha Ha vad ska man säga! hur bra som helst kram linda many money

Anonym sa...

Har gett upp allt vad rynkcremer heter. Bara en stor klädnypa i nacken eller ett rejält lyft av farbror doktorn som hindrar att pannan ramlar ner för ögonen.....

Tant Annika