måndag 6 oktober 2008


Nu är det slut


Idag tågade jag in till min chef och sade upp mig, ja, just så sade jag. - Jag säger upp mig from idag. Tack och hej Farbror Frej. Och jäsiken vad nisigt det kändes. Men jag kommer att sakna mina arbetskamrater.....Jasmine, Inger, Anette, Gertie....Galne Gunnar, Z:a, Robban bobban,... Andreas....Robert....ööhhh och Mika...och...hade jag verkligen inga fler kompisar på jobbet? Nåja, jag vet ju var ni bor...hehehehehe. Vad skall jag göra nu då? Skulle ju vara glammigt att säga att jag fått toppjobb på säpo, men tyvärr kan jag inte stajla just idag, jag skall jobba som livsansvarig på Shell. Åja, det är ett ansvarsfullt jobb skall jag säga . Tänk om missekatten blir vrålhungrig kl 22.00 på kvällen, och inte ett spår av kattmat finns i kylskåpet, vart åker du då? Just det, och det är mitt jobb att se till att Whiskasen står redo. Den 6/11 är min sista dag, och nu måste jag lägga manken till för att hinna göra allt som behövs innan jag lämnar in mössan. Det är mycket, rensa skåpet, tömma pärmen, tömma papperskorgen, se till att de verkligen aldrig glömmer mig.....Feel the fear....

Den här låten har väl ingenting med min uppsägning att göra, men den är förbaskat bra...http://www.youtube.com/watch?v=j6t9PfCPpjQ
Vikttävlingen:
Gullige Gunnar upp 1,3 kg
Jag ner 1,7 kg (yippiiiii)

2 kommentarer:

Annika sa...

Ännu en gång....grattis till ett klokt beslut, synd på dina arbetskamrater bara men dom får börja tanka och handla på ditt nya jobb ist.Kram

Anonym sa...

Hålller med du kan ju inte fastna där å mögla jag tror du gör rätt:)
kiss kiss Linda no cash