onsdag 15 april 2009

Snorkråkor. Obs: känsliga läsare varnas!


Idag när jag hade varit ute med hunden och stod på plan 1 och väntade på hissen, gjorde jag en bisarr upptäckt. På hela väggen brevid hissdörren satt det en massa snorkråkor. Vi bor i ett hus med nio våningar och det är tur att det är så många människor att jag inte kan kan lista ut vem det är som gör detta. Men allvarligt, hur tänker man då? -Åh, vad tråkigt det är att vänta på hissen, jag tror jag kletar ut några kråkor på väggen.........Nu är ju frågan vem som är äckligast, den som smetar ut snorkråkor på väggarna, eller jag som gör mig besväret och åker ned och fotograferar dem????? Men herregud!!!!! Jag kanske är en snorfetischist...............

2 kommentarer:

Annika sa...

Att jag aldrig lär mej....om nu någon skriver och varnar för magstarkt innehåll så brukar det vara en bra ide att inte ha gjort i ordning den smarrigaste tacosen ever,ta med tallriken och sätta sig vid datorn och precis när man tar första tuggan ser man att en vän uppdaterat sin blogg och vill så klart läsa....med bildbevis och allt ;-)
mmmmmmmmm ska förtränga och äta vidare nu.

Kram A

Pernilla sa...

Hahahaha, nej taco passar absolut inte ihop med mitt nya inlägg. Sorry för den detaljrika bilden, men jag kunde inte låta bli att visa hur äckliga människor kan var. Det har kanske inte, trots rymdfärder och mobitelefoner, hänt så mycket på två miljoner år.

Kram Pernilla.