måndag 6 juli 2009

121


Satt och hoppade runt på lite olika sidor på nätet, och hamnade på Illustrerad Vetenskaps iq test sida. Fan va coolt tänkte jag och satte igång. Var ju lite nervös för alla figurer som skulle fyllas i, och siffrorna som skulle memoreras och mattefrågorna. Är ju inte känd som något geni precis. Och så kom domen 121 "poäng" wow. Ok, det räckte inte hela vägen in till Mensa, där är kravet minst 131 "poäng". Men bra nöjd är jag ändå.......Funderar på att alltid ha med mig utskriften, och så fort någon säger att jag är dum kan jag vifta med mitt vetenskapspapper.


2 kommentarer:

Annika sa...

K "viftar" med sitt hörseltest som visar på utmärkt hörsel varje gång jag gnäller på att han aldrig hör vad jag säger.
Detta bevisar bara ett rejält ointresse;-)

Kram

pernilla sa...

Hahahaha, jag törs inte göra ett hörseltest, för det skulle inte vara något att vifta med. Men expertpapper är ju alltid bra att ha. Vad är ditt viftpapper?

Kramar.