torsdag 16 juli 2009

Bajs


Imorse när jag skulle gå ut med hunden, låg det en bajshög utanför porten. Och då hade vi inte turen att det var grannens hund som hade varit dålig i kistan, nej, nej, en stor illaluktande människohög var det. Ok, då har jag två snabba: 1. vem av mina grannar är så dum/äcklig/ociviliserad att den gör detta, och 2. vem törs sitta och bajsa mitt utanför en port i ett hus där det finns 36 lägenheter. Jag menar, det kan ju när som helst komma någon. Vad säger man då? - Hejsan, åt en dålig burritos idag...hehehehehe. Eller vad då??????????????????????Nej, detta var det lägsta, tror inte ens grottmänniskorna var så idiotiska att de bajsade mitt för grottöppningen. Nu är högen borttagen av våran bovärd, den stackars människan.

Bilden på lammet? Ja, jag kunde ju bara inte sätta ut en bild på bajs, så jag tog ett gulligt lamm istället.

4 kommentarer:

Annika sa...

Fy vad snuskigt....men jag
skrattade så jag var tvungen att ta en kisspaus (på toa) när jag läste ditt inlägg :-)
Käkat en dålig burritos och hann inte längre än till porten hahahah
Kram

Pernilla sa...

Jag kan lova dig att det var supersnuskigt, vilken stank i solen och alla flugor.....Ska bli skönt att flytta till huset:-D

Kramar.

Tanna sa...

Men fy va vidrigt ! Mycket har man sett men det där tar priset.

Jessica sa...

Blä vad äckligt hahah