måndag 13 juli 2009

Tapeter

Golvet i mitt nya sovrum.
Melovemelovemelovemelove

Så otroligt snyggt
Läckert med "bubblor"

Snyggt, men vi var rörande överens om att detta inte var min stil.....

Sedan kom vi in på det riktigt intressanta....jag menar, kan tapeter med ett sådant namn vara annat än super???

Den här ligger grymt bra till........
......inte lika övertygande i svart.
Dagens coolaste tapet är denna, svart och vit med massa glitter...wow...
Lungt och tråkigt
Snygg, men med 80-tals-solarie-känsla
Helt ok.

Idag var Jessica och jag i Sickla och spanade in lite tapeter till fondväggen i mitt nya sovrum. Mycket att välja på. Men eftersom de kostar ca 1100:- rullen, är det väl till att välja med omsorg, tror inte att lilla prinsen blir så glad om jag ångrar mig två dagar efter inflytt och river ned dem igen........
Vad tycker ni?????

2 kommentarer:

Annika sa...

Den med " silverslingrar" som ligger grymt till skulle jag välja som fondvägg :-)

Brunetten sa...

Ja, visst är den läcker:-) Finns ju sååå mycket.