tisdag 4 maj 2010

Jag Ber Om Ursäkt


Nu måste jag be om ursäkt till de som tog illa vid sig av mitt blogginlägg igår, ang 5000:- till mat. Jag fick ett mail från någon som ville vara anonym. Det lät ungefär såhär: - "Fattar inte hur du kan säga att du skall ha 5000:- för en vecka. Det finns människor som lever på mindre per månad! Dåligt!!!"

Nu är det ju såhär att min blogg är inte på blodigt allvar. Att han frågade mig om jag ville ha 5000:- var ju mer menat som ett skämt, och jag tyckte var lite kul, därav mitt inlägg.

Att någon ens tror att jag lever i en värld där jag har 5000:- i veckan är ju smickrande, men tyvärr har jag inte en sådan tur.

För att alla skall sova lungt och fint kan jag berätta att jag fick 700:-

Puss och Kram

5 kommentarer:

Annika sa...

Oj så modigt att skicka anonyma mail....(ska kanske förtydliga att detta var ironi)
Man kan tycka att det är tråkigt att vissa inte kan se det komiska i ditt inlägg,jag tycker iaf att det är härligt och S är väldigt givmild :-)

Kram på er

Terese sa...

Tyvärr så är det så. Det kommer alltid att finnas de som har det bättre och sämre ställt än en själv och den svenska avundsjukan är tyvärr välldans "hård".

Ta det inte personligt.

Kram T

Brunetten sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Brunetten sa...

Ja, avundsjuka är inte lätt att ha att göra med. Men ni begriper mina inlägg, min humor och min kärlek för ironi. Och det är ju huvudsaken:)

Kram på er.

Tanja sa...

Neh, det är väl inget och be om ursäkt för egentligen. Jag är glad att du slipper äta knäckebröd och dricka vatten en vecka ;)
Kram !