måndag 24 november 2008









Pimp My Dog


Idag kom hundens julpaket med posten. Och som julen hör till skall hon ju självklart ha röda metallic-skålar med tassar och benmönster.

Ett lättburet rött jullinne med gröna granar på för julens alla fester är ju ett måste . Supersött. Nu var det ju så att jag helst av allt ville ha en röd stickad tröja med huva och en liten vit tofs på. Men den var slut i xs. Och vilken tur att det finns en eventuellt-retur-lista, och att Annelie är så gullig att hon skall ringa mig om det kommer en retur på just den tröjan.

Och avslutningsvis en vit badrock med en gul anka på. Säg mig: Varför använda en tråkig urtvättad rosa handduk, när det finns badrockar???? Tänk så behändigt.

Nu var det ju så att det också fanns små innetofflor med små lammhuvuden på, men där gick gränsen, men måste sätta ned foten för sig själv någon gång. Fast...... Alla dessa delikatesser kommer från http://www.lechien.se/ som också är enda återförsäljaren i Sverige för Little Bones. Helt underbart.
Och nej, hon har inte kläder på sig jämt!!


Vad lärde vi oss idag? Jag hade inga dockor när jag var liten.

Inga kommentarer: