onsdag 20 maj 2009

Livet på Landet


I morgon sticker vi till landet. Jag började genast att drömma om en solstol, fågelkvitter, en bra bok och jycken lekandes i gräset. Men lilla prinsen har andra planer, Chevan skall med, släpvagnen skall med och nu ska det röjas ute på gården. Vi har en bod full med skräp, en enorm brädhög (före detta dasset) som skall slängas, massor med kvistar, buskar, träd och annan bråte som skall till "tippen". Frågan är nu om jag skall drabbas av akut anemi och blir så trött att jag måste stanna hemma och vakta tv:n istället. En god sak är iallafall att det inte är lika ruggigt kyligt som det var sist vi var där. Återkommer efter helgen hur det gick med allt.

3 kommentarer:

Annika sa...

Låt dom som vill "jobba" på sin lediga tid göra det ...själv kan du fälla upp solstolen och läsa en bra bok i det fina vädret :-)

Ha det bra!

Kram

Jessica sa...

Men hallå här bara fram med sin solstol, fågelkvitter hör du garanterat :) Hoppas du inte röjt en enda pinne :) Kram

Jessica sa...

Jo det går ut på att äta så lite kolhydrater som möjligt och äta fett funkar kanon jag har aldrig mått så bra som jag gör nu jag har tidigare gått ner ca 50 kg och har nu bara tre kg kvar tills jag ska få operera bort magen. Eller den överblivna huden huden som hänger på magen... Kika in här: http://www.kostdoktorn.se/lagkolhydratkost-lchf synd man inte visste om denna metoden innan då man kört Viktväktarna å alltid varit hungrig, sur & tvär :)

Kramelikram

Jessica