torsdag 14 maj 2009

Stora blödardagen


I morse när jag skulle till jobbet började kranen blöda, in med en tuss bomull och hastade vidare. När jag väl var på plats började jag blöda näsblod igen. Kunderna som var i butiken såg på mig och trodde förmodligen att de hade hamnat mitt i inspelningen av "SAW LXIV". Sedan var det lungt och fint tills nu. Jag stod och vek tvätt och drippdroppdrippdropp, rakt ned på min nytvättade hög på sängen. Så det var ju bara att tvätta om. Och nu sitter jag åter igen med bomull i snorhålet.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Såg snyggt ut med bomull i snorhålet, kanske kan bli årets sommarfluga :) Ha ha ja min dotter var ingen frukt hon var Maja, vem nu det är hon i sången tror jag :) Annars kunde hon ju ha varait banan om hon varit klädd i gult :)

Brunetten sa...

Ännu coolare blir det ju om man färgar bomullen, hur fräckt skulle det nte vara med neongrönt i näsan:-D