onsdag 24 december 2008

JULAFTON 2008

Jojomen, vaktas det som vaktas skall. Akta den som kommer nära innan Kalle Anka är slut. Jag jobbade fram till kl 14,00, sedan på affären och kompletterade det som inte kom med i går. Hem i ilfart och satte igång och griljerade skinkan, lagade Jansson, fixade godisskålarna med knäck och ischoklad. Sedan var det bara att sätta igång med julfirandet.
Chanel började med sina julklappar, en liten hjälpande hand behövdes, men hon slet och drog ganska bra. En mjukis tiger, ett paket med baconsticks, en stor tvättbjörn(som nu ligger i skåpet, pga akuta skador i buken) och en hel påse med tanborsttuggisar. Hon är nöjd tror jag.

I år hade tomten verkligen gått "bananas", ett ursnyggt halsband från Donna Karan, Parfym och lotion från Gucci, Parfym och shimmer pouder "The One" från Dolce och Gabbana, Parfym och lotion från Dior med tillhörande nessecär(den snyggaste jag har sett). Presentkort på vardera 1000:- från Lindex, Kapphal och Lajm. Perfekt då det snart är mellandagsrea, man måste ju maximera. I Am So Happy Right Now!!!!!!! Och som äppelbiten på banantårtan, ett presentkort på två behandlingar hos vax-Anna. Och du Anna, ni hade mycket fuffens för er bakom min rygg i år :-) I´ll be back.


Och inte var det slut där inte, nej, nej. Parfym och bodylotion från Lancome(undrar om jag har luktat illa i år). Från Östersund kom en underbart fin bok om choklad, två fina kökshanddukar, svart smaksatt the och en jättefin ask med choklad från Åre av Annika, Kjell och André. Tackar och bugar.



Tänk att man kan bli så trött av att fira julafton, men jag har inte riktigt tid att sova än. Måste gå och pussa på tomten först....









Och nu...En Riktigt God Jul Önskar Jag Er Alla





Inga kommentarer: