tisdag 10 mars 2009

Ledig = Shopping

Idag har jag varit ledig, och inte vet jag något annat göra då än att shoppa. Cd skivor i massor. Och jaaaa, det är filmmusiken till Dracula ni ser där lite undanstoppat. Marit Bergman, Kate Ryan, Madonna och Sarah Dawn Finer fick slinka med också.
Och till Linda: Ingen Shirley Clamp!!!!!
Pretty good ha? Puss på dig gumman.
Det här var spännande. Har aldrig hört talas om det. Stod på MediaMarkt och lyssnade på allt möjligt när jag hittade denna. Om jag skall försöka förklara hur det låter, för er som inte vet vad det är, så är det en blandning av ryskt/franskt/circus/20-tal...typ. Jag blir iallafall sprudlande glad av att lyssna på detta galenskap.
http://www.youtube.com/watch?v=fdHzLnJTNq4
http://www.youtube.com/watch?v=e3WMPJQIDNo
" När Lucy Sullivan skulle gifta sig" efter en bok av Marian Keyes, hoppas nu på att alla hennes böcker blir film illa kvickt. Och inget hem blir komplett utan en skokartong full med Sex and the city. Skönt, då kan man fly verkligheten en stund. Och som ni ser här till höger så blev jag ju Carrie:-D


Lite böcker är ju alltid kul att ha liggandes och skräpa i sängbordet. Den rosa boken i bakgrunden heter "chic" och talar om vad man skall ha i garderoben, oumbärligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Suck.... jag kan bara konstatera att du är lite "lost" i musikdjungeln.... inte var det här mycket bättre??! jaja måste ändå medge att du e bra go ändå! puss å kram Linda MANY money