måndag 23 mars 2009

Mitt Nya Hår


Idag var jag hos frisören och gjorde något åt mitt fågelbo. Hon kom med det ena förslaget efter det andra, och tillslut var vi överens. Efter att ha lusläst mina hippa tidningar var jag såklart enormt inspirerad. Och vad tycks? Uppklippt(för första gången i livet), färgat och slingor. Är supernöjd. 1830:- fick jag pynta för att bli tjusig. Har även beställt tandblekning och nya hårgrejor, såsom: plattång, borste mm. The new me is on the way.Återkommer om det.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket snyggt! Om jag inte minns fel så har du haft rejält uppklippt när jag praktiserade som din frissa i unga år hahahah fast det är ju preskriberat nu...

Anonym sa...

Hahahahaha, ja, det är preskiberat, men ej glömt:-D Tur att vi inte kom på idén att färga då, undrar hur vi hade löst det? Hahahahaha.

Kram Pernilla.

Anonym sa...

Då hade vi säkert blekt det och sen färgat med karamellfärg och avslutat med ett par rejäla tag med strykgärnet :-)

Anonym sa...

Wow! det är verkligen jättefint!!
From geek to chic he he ehe nej du är alltid fin:) kram kram
Linda STILL many money

Anonym sa...

super snyggt, trodde inte att ditt hår var sååååå långt.
Kram M. Pigg

Jennie sa...

ÅÅh vad fint det blev :) så där skulle man ha håret :) kram

Pernilla sa...

Tack allihopa:-D Nu gäller det bara att jag kan föna det lika snyggt hemma......

Kram Pernilla.

Jessica sa...

1000 kr sedel det minns jag inte när jag hade sist måste varit 100 år sedan :)