fredag 13 mars 2009

Kriget om tv-apparaten

Som ni ser så förlorade jag kriget om tv:n. Lilla prinsen och hela personalstyrkan på tvbutiken stod på andra sidan slagfältet, och tillslut fick jag med blodig flagg ge upp. Hem följde en 63". Men jag fick iallafall bestämma premiärfilmen. Jurassic Park III.
En fördel med detta tv inköp är ju emballaget. Det är bara att köpa en billig skogstomt i Östergötland och ställa dit kartongen så har vi ett nytt sommarställe.

Och vad fick jag då? En rosa dammsugare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken maffig TV! Antar att du är som mej...muttrar och gnäller lite lagom men är ganska nöjd ändå ;-)
Fast du "fick" ju en dammsugare så du kan ju inte vara annat än glad. Jag har också kollat på en sådan fast i färgen diamond sand.
Kram Annika

Anonym sa...

Ja, den gick inte av för hackor. men nog tycker jag att det hade räckt med en 50", men, men vad vet jag???? Och den var ju inte så lätt heller, var tvungen att ringa Andreas så han kom hit och hjälpte till och lyfta den på plats. jag kunde inte rubba den. 88 kg med foten!!!!! Jäkla stolleri. Så om K börjar gny om en ny tv: STÅ PÅ DIG :-D Hahahahahaha.
P.s Dammsugaren var kanon.