tisdag 6 januari 2009

Bantning och Mc Donalds

Jahaaa, och hur har jag skött mig idag då? Andra dagen på min bantning och jag sätter i mig en Qp meny. Jamen allvarligt, finns det terapi för detta? Men inget ont...jag fick dåligt samvete och satte igång mitt WII, ni minns det jag köpte en gång för länge sedan och som sedan fallit i glömska? Men tro inte att manicken glömt, nix nej, infon jag fick var: vikt: upp 4,6 kg, BMI, mycket, nu är siffrorna ilsket röda, antal dagar sedan senaste träning: 51. Mhmm. Tur att något håller koll då. Jag tränade 21 minuter på WII, och nu blev den lilla tjocka figuren så glad så. Sedan fortsatte jag med 10 minuter och 4 sekunder på crosstrainern 122 kcal. HÅHÅHÅ. Och några situp på bollen blev det också. Jag har varit så duktig att jag till och med gjort iordning matsäck till jobbet imorgon, helt efter bantingsschemat. Hallå, ett diplom tack.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha suck.... ingen säger att det är lätt ge inte upp! många frestelser lär dyka upp under resans gång.... fan det e inte lätt....
puss å kram Linda many money