måndag 5 januari 2009

Suck.......


Ibland kan man bli så trött på sig själv. Jag var på Ica Maxi tidigare ikväll, och passerade dvd hörnan. Såg denna box för endast 99:-. Oooh, perfekt, tänkte jag. Billigt, och gud vad praktiskt, 4 träningsskivor i en smäll. Vad är det för demoner som driver mig egentligen? En snabb inventering när jag kom hem visade att jag har: 1 st pilatesboll, 1 st crosstrainer, 1 st WII Fit, säkert 123 st andra träningsdvd i alla dess varianter, 1 st gymkort, 2 st hantlar, 1 st hopprep, 1 st stor natur med skogsleder (vissa även med belysning). Så vad är det som fick mig att tro att just detta skulle vara mitt trolleritrick? Men, okej, jag har iallafall tagit bort plasten och kommer att titta på dem imorgon. Återkommer med uppföljning av detta......

Inga kommentarer: