söndag 18 januari 2009

Nya Cd-skivor

Nu har jag uppdaterat min cd-samling. Hittade både det ena och det andra i den stora musikaffären. Och visst var jag lite vilsen, med tanke på att det senaste jag köpte i musikväg var Dr Bombay.
Det här hade jag aldrig hört talas om. Stod i butiken och lyssnade på lite av varje och hittade detta. Oh, my....Vill du ha bra musik att lyssna på, spring genast iväg och köp den här.
Lite nostalgi ville jag ha också. Idag har lyssnat på "Thriller" ca 1 miljon gånger. Hade alldeles glömt bort hur bra han är/var.....

Var något osäker på denna cd med Laura. Men älskar låten "release me", så jag slog till. Ingen ånger fanns att få.


Fantastiska Shirley. Behöver aldrig provlyssna, vet att det funkar ändå.



5 skivor i en. Sophie Zelmani. I Löv it. Underbart att bara ligga på soffan och slumra in till.




1 kommentar:

Anonym sa...

suck...... fortfarande ingen Metallica! Men shirley clamp det går tydligen bra que??? allt hon sjunger om är kärlek å åter kärlek och sen lite mer kärlek å efter det ytterligare kärlek och till sist lite till kärlek ifall man missat de första 12000000000 gångerna av hennes kärlek..."gäsp"
p.s låt mig hjälpa dig
kram (kärlek) på dig /Linda laklon