fredag 9 januari 2009

Världens klumpigaste smitning!


Ja tänk, vem har tråkigt på en bensinstation? Killen tankar och hoppar in i bilen för att sticka, och bilen startar inte!!! Vi måste alltså hjälpa honom att få igång bilen. Efter det kommer han inte förbi min chef utan tvingas gå in i butiken. Han kommer in och börjar jiddra om att han inte har vare sig flis eller körkort med sig. Jag och min chef tittar lite på honom. Han säger att han bor i närheten och skall komma in under dagen. Jo, pytt. Inget stämmde vare sig namn eller adress(vi tog bilnummer). Det är ju fan också att man inte kan lita på sina medmänniskor. Men skall du smita från bensinnotan, se till att du kan lita på din bil. Så vad händer nu? Polisanmälan. Tjingelingsan. Bilden som jag har ritat till dagens inlägg är till salu och heter "ARG".
Uppdatering: Mamman kom in och betalade skulden.

1 kommentar:

Jennie sa...

Idag hade jag lätt kunnat buda på tavlan :-) Det var en "sån" dag idag :-S