söndag 4 januari 2009

New York!!


Nu är det bestämt(preliminärt iallafall), till sommaren sticker jag till New York. Hotellet som skall för resan bjuda mig på frukost och mysig säng är Hotel Pennsylvania, och ligger precis vid Madison Square Garden (pluggade hela morgonen för att kunna stava till det). Kolla gärna in det på http://www.hotelpenn.com/ . Men nu till det verkliga problemet, skall jag vara två veckor i Nevvan då måste jag ju bli smaaaal. Och då kom jag på den briljanta lösningen att ha mina gamla, nu urvuxna, asläckra Fornarina jeans som mål. Men, eftersom det var ett tag sedan jag kunde använda dessa, ligger de såklart väldigt otillgänliga nere i källaren, så ringde jag min goda vän fotomodellen, för jag kommer ihåg att hon har ett par fornarina som är för stora för henne och som bara ligger längst in i garderoben och skräpar. No problemas, självklart fick jag låna dessa av henne och ha som en liten morot och måttstock. Meeeeen, det kommer nog inte att bli helt enkelt då jag inte fick dessa jeans längre än till knäna(se bild). Jag glömde bort för ett kort ögonblick att modeller är ju väldigt slimmade. Fortsättning följer.....

5 kommentarer:

Annika sa...

Åhhh jag ska genast börja banta så att jag kan få följa med ....som handbagage ;-)
Strunta i dom där dumma jeansen och köp nya ist!

Kram

Brunetten sa...

Hahahaha, ja det hade ju varit betydligt enklare iallafall att köpa nya:-D
Häng på vetja, hur kul skulle inte du och jag ha i New York????

Kramis.

Anonym sa...

spara pengarna på ett par nya jeans köp bananer istället hi hi
kram fotyomodellen (ex)

Anonym sa...

fotomodellen

Anonym sa...

se till att få på dig jeansen å sen kan du köpa nåt fint till mig i New York hehehehe gillar dig kram