tisdag 6 januari 2009

Träning


Härom dagen var jag och köpte nya fina träningskläder, ett grönt linne från Nike och ett par mysiga shorts från Björn Borg. Jag resonerade som så, att om jag har snygga kläder kanske det bli roligare att träna..(vem försöker jag lura egentligen???) Men fy skäms den som lägger sig besegrad på vardagsrumsmattan, nej, nu skall jag hoppa i mina nya kläder och ställa mig en stund(observera, stund) på min nydammade crosstrainer. Igår började jag min bantning och det har än så länge gått dåligt. Men jag kan ju inte hjälpa att jag hittade en påse med tre månader gamla potatisskruvar. Och som det står i den heliga skriften: "inget får förfaras". Så jag gjorde det enda rätta och räddade dem. Jag skall bara leta reda på en vääääldigt bra film så jag står ut mer än fyra minuter iallafall.

3 kommentarer:

Annika sa...

Snygga träningskläder är ju aldrig fel men jag som är en fegis blev mycket imponerad att du skulle gå på gym i dom små shortsen ;-)läste ju sen att du skulle träna hemma.
Själv funderar jag på att ev gå till jobbet...i morgon.Kram A

Anonym sa...

att ha snygg outfit är viktigt även om du inte må vara en erfaren atlet så ser det så ut hahaha
folk vet inte bättre
thingiling Linda no cash

Anonym sa...

Bra där keep it real!!!!!!!!!!
Linda.....igen