fredag 6 februari 2009

Back to the 80`s


Idag när jag vaknade tänkte jag om det inte vore enklare att rätt och slätt bara ta livet av sig. Men jag sansade mig och steg upp som vanligt , klädde på mig, åt min fil och musli för att sedan ta mig an dagens uppgift: Gå till jobbet. Det snöade, det var halkigt och det var inte ett dugg skoj. När jag kommit halvvägs av de 3,5 km funderade jag på om jag skulle sätta mig i vägkanten och vänta tills de saknade mig på jobbet och kom och hämtade mig. När jag 40 minuter senare steg in på stationen var jag plaskvåt och väldigt sur. Men det redde upp sig. PT-Lotta kom in och hade ett litet "ätarmöte", och jag ylade om att det var ju alldeles förskräckligt hemskt att inte äta framför tv:n. Men jag har löst det problemet....jag sitter på golvet. Obekvämt och hårt så det sista man tänker på är godis mohahahaha. Idag fick jag min andra cd från Tradera, ja, det är ju det enda man kan pyssla med nu när man inte får ha båda nävarna långt ned i ostbågspåsen. Något måste ju uppehålla fingrarna, och vad är bättre än att slåss mot andra hattifnattar om gamla 80-tals cdisar? Idag var det CC Catch som damp ned i brevlådan. Åååååååh, du härliga nostalgi (jag kommer att bli koko på detta). Och jag har både Mandy Smith och Fancy på gång också. Så vill ni mig något ikväll, så sitter jag inlåst i garderoben och lyssnar på cc catch, tuggar Hubba Bubba och tittar på bilder av Rob Lowe.

Motion: 40 min rask(????) promenad

Mat: Fil och musli, 1 rågbröd med ost, 1 sharon, wokade grönsaker med fläskfilé och keso med kokt skinka.
Vikt: - 2,2 kg

And for Mimmi Pigg: snart djävlar skall de förbannade Fornarina på!!!!!

Inga kommentarer: