tisdag 24 februari 2009

Mary Kay


Idag kom Emlan hem till mig och visade vad Mary Kay hade att erbjuda. Jag blev såklart köpgalen, som alltid när det vankas att spendera pengar. Det verkade vara jättebra produkter och jag slog till och köpte ett rengöringspaket. 2400:- kostade det partajet, och lite galet var det ju såhär en dag före lön. Men notera den otroligt söta och oumbärliga väskan som medföljde,och den är roooosa. Nej, nu skall jag gå och rengöra ansiktet.......

Igår var jag på 1/2 tim step och 1/2 timme core. Och idag kan jag inte röra mig om det innebär någon form av belastning för magen. Jag satte mig i saccosäcken, och enda sättet att komma upp var att rulla ur den.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha hej gumman! riktigt kul med saccosäcken (ser allt detta framför mig) måste ses snart!!
Linda Many money..... lite