tisdag 10 februari 2009

Kaffemuggen


Idag har jag köpt en ny kaffemugg design Ulrica Hydman-Vallien. Ja, det är väl ungefär det som har hänt idag. Hade ett långt samtal med min pt om dittan och dattan, fast mest om varför jag är så arg hela tiden. Det beror troligen på att jag inte stoppar något i munnen 95% av min vakna tid, och att jag är i en förändring. Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Visst, visst.

Dagens föda: Fil och musli, 1 skiva grovt bröd med ost på, grönsakswok med fläskfilé, kräftstjärtar frästa i vitlök med fiberpasta och grönsallad.

Motion: 40min rask promenad (eller så raskt det kunde bli i blixthalkan, det var ju fan hopplöst att gå som folk. Armarna och benen flaxade som en väderkvarn plus att benen var spända som fiolsträngar, men det kanske bara ökade förbränningen?)

2 kommentarer:

Anonym sa...

köp å köp det går bra nu eller är allt detta handlande en kompensation för svälten du går igenom ha ha ha
jag tycker iaf att du e så duktig! keep up the good work woman!
Linda No cash

Brunetten sa...

Hahaha, du skulle bara veta hur jag går lös som en brunstig tjur på Tradera:-D