söndag 1 februari 2009

Mission Complete


Nu har jag vänt upp och ned på hela huset, gått igenom alla handväskor, alla skåp, tittat i alla lådor och jackfickor. Detta är vad som finns i godisväg:

2 st twist caramel, 2 st japp, 1 liten skål med cheddarpopcorn, 14 st Werthers orginal(med kaffesmak yummi), 9 st lakritsgodis med kanel och fruktsmak, 15 st turkisk peppar och 165 gram med marshmallows. Frågan är ju nu om jag skall äta upp allt i kväll eller slänga det. För i morgon måste det vara borta. Hm, beslut, beslut. Men, jag kommer förmodligen att hetsäta upp alltihop och få ont i magen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mmmmm ser gott ut :) ja du det vore dumt att kasta allt.... passa på å njut för sen är allt de goda ett minne blått eller?
kram kram Linda Binda

Anonym sa...

Hej hopp! Ser att du lagt till mig på din lämnlista :-) tackar tackar! jAg vill ju inte vara sämre så jag lägger till dig på min :-D

lycka till med nya träningen och godiset. Jag vet hur svååårt det är. Jag älskar godis!!!!!!!!!
/Jessica