lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag




Idag pratade jag med Pt-Lotta hur vi skulle göra med min godisdag. Eftersom jag har en förmåga att överdosera mina intag, gjorde vi en kompromiss: lösgodis för 10:- och en chipspåse på 40g. Taget. Mitt i samtalet kommer en prins in genom dörren och med sig hade han en blomsterbukett större än livet och en present. Jag blev såklart alldeles häpen och öppnade försiktigt mitt paket, och vad hittade jag där? Jo, en klocka från Dyrberg Kern. Ojojoj, då kom tårarna. Jösses vad glad jag blev. Tyvärr hann jag inte tacka prinsen ordentligt, för även prinsar måste jobba på lördagar. Men jag har en överraskning i bakfickan för honom när han i skymmningen återvänder hem till slottet..........

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ahhhhh jag är imponerad av prinsen,slottet,klockan, blommorna och framförallt dom otroligt genomtänkta gardinerna..... Valentine´s day all the way :-)
Mest imponerad är jag av din karaktär och att du kämpar på så bra!
Många kramar A

Brunetten sa...

Ja, tack så mycket. Men idag har jag inte haft så mycket karaktär. Men, men nya tag imorgon, och på måndag börjar jag på gymmet. Ja hujedamig.

Kram.

Ps: ska bli så jäkla kul när du kommer. Hade tänkt att boka floating åt oss, men efter ditt inlägg om icke gillande att ligga i vatten hittar jag på något annat istället:-D
Tjingeling