torsdag 5 februari 2009

Motiverad? Taggad? Plågad!


Igår träffade jag Jessica i Sickla centrum. Jag var där för att köpa träningskläder. Jag hittade snygga byxor och tröja i lämplig storlek. Om jag nu skall gå på gym och vara en pajas, skall jag iallafall vara en pajas i Adidas. Vi strosade runt lite i affärer och det var tur att Jessica var med och var mitt samvete, för faen vad mycket smarriga saker de slänger upp i sina glasmontrar mitt i ögonhöjd på oss stackars bantare. Köpte även en almanacka med temat hälsa och avslappning. Tror väl att sitta och titta på vackra bilder av vattenfall skall få mig att banta bättre?......Sedan var det promenad som gällde. Jag satte på mig mina bekväma kläder, samlade mod och kraft och begav mig ut. Hurtiga Lotta satte mig på en halvtimmes promenad, med tunga steg travade jag iväg med hennes ord ekandes i huvudet"komigen komigen" DU KAAAAAAAAAN". Jag pep mest "aaaa" "mmmm".

Igår och idag har jag ätit:
Keso, kokt skinka, 2 bananer, 1 äpple, 1 port moussaka(felstavat), fil med musli, 2 rågbröd med ost, 1 sharon, 1 avocado, kycklingwok.

Vikt: - 1,5kg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra gumman ser bra ut !!!!!
fortsätt så å jeansen (fornarina) är dina
heja! heja! heja!
p.s du är bättre än mig på det här. hos mig är den en j-la massa BS hahahaha

Anonym sa...

Hurru fröken! "kolla min blogg senare" säger du till mig, då får du ju faan uppdatera också!
hmm. Back to work :)

Anonym sa...

Ops. Nu kommer uppdateringen:-D

Till Mimmi
Från Kajsa

Over and out