onsdag 11 februari 2009

Byxorna

Direkt efter jobbet idag, hämtade jag upp Jessica i Handen. Vi åkte till Tyresta och tog 1 tim prommis. Det var fruktansvärt halt och vi stapplade fram som två gamla gummor. Och inte underlättade det att mina byxor är en aningens för långa. (J har lovat att hjälpa mig att sy upp dem till nästa gång)

Mat: Yoghurt m musli, 1 banan, 1 rågskiva med 2 skivor ost, fiberpasta med vitlökskräftstjärtar(vafan blev det för ord?), pastasallad med fetaost och räkor.

Motion: 1 timmes slirig promenad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så duktig...
Kollar in vad du äter varje dag. Verkar rätt gott faktiskt. Knappt så jag vill men måste berätta vad jag fick av min bror idag, mitt favvo godis: En jätte påse "Rocky Mountain Marshmallows"och när jag säger jätte menar jag att påsen var på 1000g! Hela påsen innehåller 3300kcl!!!! Jag mår nästan illa. Har hållt mig till ca 8 st, Usch. Måste nog trycka i mig denna innan jag tar tag i bilringarna. Varför har man alttid en ursäkt.
Kom igen Kajsa du fixar detta galant.
Kram Miss pigg(y)

Anonym sa...

Tack så mycket:-)
Jag kämpar på, men ibland känns det helt hopplöst. Och du, 8 st var ju inget, det har du väl tränat bort i flytten idag:-) Hoppas allt gick bra, kommer in och hälsar på någon dag.

Kram.