söndag 31 augusti 2008

Den här vackra buketten tyckte mina vänner att jag var värd...................(och ett presentkort i Farsta centrum)
Tjejmiddag!

Jojomen. en liten tjejmiddag hann jag med i helgen också. Tusen tack till Jasmine, Anette, Gertan-pärtan, Inger och Lena för en alldeles fantastisk kväll. God mat och dryck och musiken bestod av både Lasse-Stefans, Judas Priest, Edith Piaf och en vansinnigt massa härliga 80-talslåtar. Många skratt blev det och en djup bugning till Inger för fantastisk underhållning.


Kram på er alla.




Spöken!


I fredags var jag och Lena på spökvandring i Gamla stan. Oiiiiiii, jättekusligt var det. Gastar och mördare, vita damer och arga präster. Vi följde vår guide som en skock får och lyssnade storögt på alla historier han basunerade ut med en otrolig inlevelse(att han sedan var klädd som en 1800-tals doktor förstärkte ju bara trovärdheten) Jojo minsann och den som har koll på släkten sisådär en tre- fyra hundra år tillbaka, kan promenera ned till myntmuseét och kassera in 250 miljoner skr. Inte så pjåkigt, men tyvärr stämmer plats och tid inte riktigt in i mitt släkträd. Osis asså....

Jag kan varmt rekommendera turen. Kika mera på http://www.stockholmghostwalk.se/

Men en härligt sen middag intogs iallafall långt ned i en källare bland fukt och mystisk musik. Den vita damen finns där nere och vandrar oroligt omkring i sin långa klänning. Vi såg henne inte.













Inga kommentarer: